Underbara dag

Idag har varit en alldeles fantastisk dag.

En uppfriskande (men svettig) promenad på morgonen, städning av hemmet efter det och sen en hel dag ute i solen med fina Elina.

Vi spelade kubb och nej, jag vann inte en enda gång.
Men jag är lika glad för det.

Efter ett antal timmar i solen gick vi hem och käkade på balkongen.
Elina och Jonas käkade nån taigrej och jag åt nudlar (som jag har varit sugen på i evigheter)

Lite mera kubb efter maten, och nu är jag helt slut.
Elina och Jonas sitter i vardagsrummet och dricker öl och spelar kort.
Men jag har gett upp för ikväll.

Jag har en massa saker att göra imorgon så jag m¨ste vara pigg och alert =)

Go'natt!

Pok


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0