Det verkar som om vi ska bli sambo

Vi kollade på lägenheten.
Och va väl överrens om att den inte va den bästa.
Men den är billig och vi kan spara pengar tills vi hittar nåt vi kan köpa.

Så det verkar som om vi ska bo ihop.
Många kommer tycka att vi kastar oss in i saker för fort och det kan jag oxå tycka ibland.
Men vem bryr sej?

Jag har varit osäker på om jag vill bli sambo igen, men om vi ändå ska vara tillsammans kan vi ju lika gärna bo ihop.
Vi kommer ju göra det förr eller senare ändå.

Så nu måste jag återigen packa mina saker och rensa bort en massa jag inte behöver =)

Nu ska jag snart följa med Jonas till stockholm, sen jobba ikväll.
Har sovit så vansinnigt dåligt och skulle mer än gärna bara villja lägga mej under täcket och sova en stund till.
Men har man lovat så har man....

Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0