Duktiga jag!

kom hem och fick för mej att det va dags att städa.
Så det har jag roat mej med i eftermiddag.
Jonas kom hem med en öl i högsta hugg och meddelade att han skulle iväg igen.
Så här sitter jag ensam i min nystädade lägenhet och vet inte riktigt vad jag ska göra.

En del av mej funderar på att bara ta en kvällspromenad och köpa nåt gott att äta tills ikväll.
En annan del vill göra nåt, träffa folk, inte bara sitta hemma.
Jag får se.
Det lutar åt att vara hemma.

Jag beställde löshår idag.
Det ska bli spännande att se hur många hysteriska utbrott jag får innan jag lägger det längst ner i en låda och aldrig använder det =)


bild från rapunzelofsweden.se



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0