Fredag

När jag väl får sova länge om jag vill, så vaknar jag kl 7.
Varför är det alltid så?

Dagen bjuder på en sväng ner på stan för att kolla utbudet av halloween kläder.
Tanken är att det ska kläs ut imorgon, men vad som händer sen, det vet jag faktiskt inte.

Vi har en hel del alternativ, men vi får se vart det slutar.

Ikväll ska vi på middag hos Susanne och Pär tillsammans med resten av arbetskamraterna.

Igår va jag och Johanna ute i skogen och plockade svamp.
Idag har jag ont i rumpmusklerna.
Det va iallafall urmysigt att gå runt där i skogen.
Jag gick runt i mina egna tankar och emellanåt stötte jag ihop med Johanna och snackade lite skit  =)

Men som sagt.
Idag har jag lite träningsvärk, men det va helt klart värt det!

Nu ska jag dricka en kopp kaffe till innan det är dags att försöka få ordning på peruken och sen ta sej ner på stan.

PoK




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0