Godis till middag

Jag är inte speciellt förtjust i mat, men godis det går minsann alltid ner.
Idag har jag alltså ätit en påse godis till middag.
Och lite chips som efterätt =)

För att kompensera kaloriintaget tog jag och Mange en snabb promenad runt sandtorp.

Jag har en helg på jobbet att se fram emot.
Det är alltid lite jobbigt innan helgen börjar, men sen helt ok när den väl är igång.

Nästa vecka är det löning och jag jobbar bara tre dagar.
Då ska jag passa på att åka in till Södertälje och shoppa lite till den kommande kryssningen.
(jag vet att jag är tjatig, men jag ser så väldigt mycket fram emot den)

Nu ska jag uppdatera min to-do-list , röka sista ciggen och sen göra min blivande man sällskap i sängen.

PoK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0