Hej då torsdag

Den här dagen har gått skrämmande fort.
Jag har hunnit med en massa idag.
Jobbat till två, det blev lite kaos på slutet men jag hoppas att det löste sej när jag hade gått.
Kom hem, plockade lite (jag kan helt enkelt inte låta bli)
Åkte ner på stan.
Skulle ha mött min moster men det blev så sent så vi bestämde att vi skulle ta det en annan dag.

Gick och kollade rean på hm.
Hade bestämt att jag skulle köpa mej en halsduk.
Istället kom jag hem med en tröja och ett par byxor.
Och vantar.

Jag brukar inte köpa kläder utan att prova, men jag chansade idag och det gick hur bra som helst.
Byxorna sitter perfekt och tröjan likaså=)

Sånt kan göra mej riktigt glad.

Larvigt va?

Nu har jag precis ätit, och ska vänta på att mitt te svalnar.
Sen ska jag ta en promenad innan gubben min kommer hem.

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0