Hej Stockholm!

Idag är jag ledig igen.
Det va ju inte länge sen jag va det, men jag klagar inte.
Alla som är bekanta med mitt schema vet att ledig torsdag innebär jobbhelg.
Så nu vet alla vad jag ska göra i helgen.
Blev bjuden på födelsedagskalas hos Anna men kan tyvärr inte gå.
Det hade varit kul annars, känns som om det va evigheter sen jag träffade henne.

Idag ska jag träffa mamma.
Vi ska åka till stockholm och uträtta lite ärenden och kanske shoppa lite =)


Jag fick ett brev härom dagen med en kallelse till cellprovstagning.
Det ger mej magknip och illamående av nervositet.
Jag har ju blivit opererad för cellförändringar för ett par år sedan och missade att gå förra året.
Jagh ar redan målat upp en bild av att hela underlivet är fullt med cancer.
Men eftersom min mamma är så vansinnigt snäll ska hon följa med mej när det är dags och hålla mej i handen =)

Nähe mina kära vänner.
Nu måste jag fixa håret.
Ju längre det blir desto mer tid tar det att få fason på det.

Pok!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0