Intensiv helg snart avslutad

Även om helgen har gått fort måste jag erkänna att det har tagit på mina krafter.
Jag har sovit dåligt hela helgen och min kropp börjar bete sej märkligt.
Så fort jag ligger ner sticker det i mina armar, det känns om om de somnar.
Jag är yr i huvudet och extremt trött.

Trots tröttheten kan jag sóm sagt inte sova.
Och när jag väl somnar vaknar jag flera ggr under natten.
Jätte jobbigt faktiskt.

Så ikväll efter mys med min sambo tänker jag sova på konstgjord väg.
Dvs ta en sömntanlett.
Jag MÅSTE få sova ialla fall en natt.

Annars har min helg varit bra.
Lungt och skönt och för en gångs skull inga nattliga samtal från fulla kompisar.
Det är ju bra =)

Imorgon är jag ledig, och ska träffa lilla mamma.
Det ser jag fram emot, för nu va det faktiskt lite för länge sen.

Och på lördag händer det storslagna grejer.
Längtar litegrann =)

PoK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0