Ledig onsdag nu igen

Herre jösses va veckorna går fort, onsdag igen och ledig dag.
Jag har en del grejer att göra idag (som vanligt med andra ord) och sitter och väntar på att ta bussen ner på stan.
Väntar med spänning på att min klänning ska flytta hem till mej =)

Ikväll ska Jonas förmodligen gå på hockey, så jag tänkte ta en promenad ikväll och sen gå och köpa godis som jag ska frossa i till bonde söker fru.

Jag har en förkärlek för listor.
Jag äääääälskar att skriva listor av olika slag.

På min att göra lista för morgondagen står det att jag ska rensa i mina garderober.
Det är kaos därinne och jag vet inte riktigt vad jag har eller vad jag behöver (läs vill ha)
Men imorgon ska det fixas och donas  =)

Nu ska jag försöka få tag i min lilla mamma, för det va alldeles för länge sen jag pratade med henne.

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0