Motionssöndag

Vaknade halv åtta och va ordentligt utvilad.
Somnade faktiskt ganska tidigt igår (jag hade ju för guds skull glömt att vila middag)

Jonas va uppe i varv och alldeles förlovningslycklig och ville absolut fortsätta fira så han åkte till en kompis i Södertälje.

Personligen har jag tröttnat på utelivet och finner inget nöje i att hänga på en sunkig krog med jobbigt fulla människor.
Jag säger inte att jag aldrig mer kommer att gå ut, men just nu lockar det inte bara =)

Däremot tycker jag att det är kul att åka på kryssning och nu är det bara 4 veckor kvar tills jag och Madde åker på födelsedagskryss.

Jag har beslutsångest angående löshåret.
Jag vill gärna köpa det, men det är ganska dyrt.
och jag mätte för att se hur långt det kommer bli (löshåret är 50cm)
det skulle bara bli 9 centimeter längre än mitt egna hår.
Och nio centimeter är ju inte så mycket.
Fast av nån anledning tror jag att det kommer att bli jääääääätte fint med löshår ändå =)

Jag får nog tänka på det där ett tag till.
Jag har ungefär tre veckor på mej att bestämma mej.

Nu ska jag ta en kopp kaffe till, en cigg och sen ta en låååååång promenad.
Jag hade tänkt att gå till gymet också, men jag får se om jag orkar efter promenaden =)

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0