Nu e det kallt

jag gnäller rätt mycket om att det är kallt och jag gillar verkligen inte att frysa.
Och jag fryser jämt.
men om jag ska vara helt ärlig tycker jag att det är ganska mysigt med höst.

Jag gillar att man blir kall om kinderna när man är ute på promenad.
Jag gillar att det är så mycket fina färger ute.
Jag gillar att man får klä på sej varma kläder och gosa in sej i en halsduk när man ska gå ut.

Det jag inte gillar däremot är när det regnar.
Och det vill ju gärna göra det på hösten.
Jag gillar inte heller att det allt som oftast är fuktigt ute vilket gör att det är omöjligt att få fason på håret.

Jag gjorde misstaget igår att inte orka gå förbi macken efter jobbet eftersom jag va trött.
Nu sitter jag här utan cigg och morgonkaffe och måste gå och handla nu på morgonen.
Va skönt det hade varit om jag hade fixat det igår.

Idag är jag glad.
Vissa saker går mot sitt slut och jag kan bocka av en jobbig grej på listan.

Nu är jag sjukt kaffesugen så jag måste gå och handla mjölk =)

PoK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0