Te

Teet jag köpte igår har sjukt bra effekt.
Bättre än det jag köpte förra gången.
Jag har goda förhoppningar om att mitt tillslimmande ska fungera bra =)

Idag jobbar jag kväll och jag hade nog gärna sovit lite länge, men 17 min över 7 ringde det på dörren.
Utanför stod en man och påstod att han skulle byta en grej på mitt badkar.
Fast jag har inget badkar sa jag.
Är du säker? det står ju Åkerlund på dörren och det va dit jag skulle.

Jo jag är ganska säker på att vi inte har något badkar.
Vi har bott här i ett halvår och har jag missat badkaret är det nog dags att ta en koll på ögonen.

När han hade gått kunde jag inte somna om, så det va lika bra att gå upp.
Jag kan ju passa på att städa undan lite eller nåt annat kul =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0