Tisdag

Efter en underbar helg är jag tillbaka i vardagen igen med jobb och möten.
Mina lediga helger tycks gå alldeles för fort medans jobbhelgerna går alldeles för sakta.

Igår hade jag en fika dejt med min moster och fina kusin.
Vi pratade lite om Tess kommande 25 års dag som vi ska fira hela släkten ute på sjön.
Det är inte förrens i januari men det är bra att vara ute i god tid.
Tydligen =)

Jag har inga direkta planer för dagen mer än att jobba och ta en promenad lite senare.
Det finns egentligen hur mycket som helst att göra här hemma, men jag vet inte om jag har nån lust.

nu måste jag hälla i mej det sista kaffet och sen gå till jobbet.
Ha en bra dag allihopa =)

Kommentarer
Postat av: Tess

Jajamänsan... såklart vi ska va ute i god tid!!! =)

Annars rinner de bara ut i sanden... Pusselipuss puss

2011-10-19 @ 10:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0