Underbara söndag

Sista arbetsdagen innan ledig dag.
Jag hade tänkt ta en promenad i det fina vädret innan jobbet, men jag orkade inte.
Så jag plattade håret istället.
Ganska onödigt egentligen eftersom jag ska vara på jobbet hela dagen.

Jonas är på netonnet och ska köpa nya högtalare till våfflan.
Han pratade om att köpa en minipc, så vi får väl se om det bor en sån hemma hos oss när jag kommer hem.

Har pratat med min underbart fina kusin nu på morgonen.
Hon gör mej alltid så glad.
Jag tycker hemskt mycket om henne.

Nu ska jag gå och köpa cigg och sen gå till arbetet.
Pok


Kommentarer
Postat av: Anonym

Och du gör mig tok glad... Älskar dig <3

2011-10-28 @ 08:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0