Älskar!

Måste älska folk som inte känner mej, men som ändå har en åsikt.

Vad sägs om tjejen som jag har träffat på sin höjd tre ggr, som varnar Andreas för mej. Säger att jag lätt blir förälskad och hon tycker han ska passa sej för mej. Hur väl kände hon mej nu igen???

Eller killen som påstår att jag är en partyprinsessa som absolut inte är redo för ett förhållande där det finns barn inblandade. Att jag kommer såra Andreas och dra så fort jag får chansen. Den här killen har jag knappt pratat med.

Jag måste vara en sjukt intressant person som man bara måste prata om.
Men hey!
Jag bjuder på den!!

;)

Ändå tycks det som om dessa två vet ALLT om mej och verkligen känner mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0