Söndag

Äntligen söndag!
Hade planerat en promenad innan jobbet men vaknade halv sju.
Va hemma hos Annica igår efter jobbet och fick med mig ett par röda pumps hem. Vilken lycka :)

Jag är lite ut gängorna för tillfället.
Vet inte riktigt vad det beror på. Är lättirriterad, vresig och allmänt på dåligt humör. Det känns som om allt går emot mig trots att livet är (för ovanlighetens skull) bra.
Jag är rastlös och bara väntar på att nåt ska hända. Riktigt vad vet jag inte dock.

Det finns små grå orosmoln på min blåa himmel och trots att jag igår fick bevisat att mina misstankar inte stämmer är jag ändå inte helt säker. Jag måste vänta och se. Men jag avskyr att vänta!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0