New in

Igår firade jag att min första riktiga lön från tindra ramlade in på kontot (som btw är ett x antal mer tusenlappar än lönen från lugnet)
Tog en sväng ner på stan innan jobbet och köpte ett linne, en ny bikini och strumpor (ni vet såna där man har i ballerina skor)

När det va dags för jobb åkte jag och rania till asih och fick deligering. Jag får numera spola kad utan att behöva ringa asih och be om hjälp. Jag gillar att lära mig nya saker :)

Ikväll är det pass 9/9 och jag är rätt mör i skallen faktiskt. Men ikväll efter jobbet ska jag och Annica ner på stan och aw öla och fira hennes födelsedag. Och imorgon tänker jag lugga i sängen heeeeela dagen. Vilket betyder att jag måste åka och handla. Typ nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0