Ny tatuering.

Jag sitter och kollar lite på nätet om jag hittar nåt som jag kan tatuera över den jag har på handleden. Det är inte det lättaste.

Alla mina tatueringar har jag gjort för att de har haft en betydelse. Och att hitta nån för att bara tatuera över är svårt. Dessutom sitter den på ett dumt ställe. Och det gjorde jäääävligt ont att tatuera sig där!

Jag hade inte tänkt göra den nu ändå, eftersom det är sommar. Men jag tänkte att det är lika bra att börja kolla :)

Jag sitter å klurar på en födelsedags present. Min bästa vivika fyller år på måndag. Och jag är verkligen kass på att komma på födelsedags presenter.
Men jag har ju några dagar kvar att fundera.

Nu ska jag sola en stund på balkongen och sen ut med hunden.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vrfr ska du gadda över den och vad är det du ska gadda över?
//Maria

Svar: Anledningen till att jag vill tatuera över den är att jag gjorde den tillsammans med min fd bästa kompis. Jag skulle kunna behålla den, men i dagsläget vill jag inte ha den längre. Det är en text på handleden. Funderar på att tatuera över den med en blomma, eller en fjäril eller nåt annat fräsigt =)
Jenny

2013-06-12 @ 20:21:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0