21 dagar kvar

Om 21 dagar fyller jag 30!! 
Det är typ dags att bli vuxen. 

Jag kommer sakna att vara 20 nånting. 
Det känns som att när man fyller 30 då ska man bestämma en massa saker man vill göra innan man blir för gammal. 
Sånt får jag panik över.  
Jag vet ju inte riktigt vad jag vill bli när jag blir stor.  

Jag gillar mitt liv det är inte frågan om det. Jag är bara rädd att jag om 10 år, när det är 21 dagar kvar tills jag fyller 40 sitter här och lever precis som jag gör nu. 
Jag ogillar förändringar samtidigt som jag måste ha förändring för att inte bli galen. Snurrigt va!? 

Nåväl. I 21 dagar kan jag njuta av att vara 20 nånting. 

Kommentarer
Postat av: veronica

Du kommer att bli en bra 30 åring :) Allt faller på plats när tiden är inne. Det blir bara fel om man stressar på saker och ting. 30 är ju förresten det nya 20 ;)

2013-10-24 @ 22:13:32
URL: http://fairydust.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0