Åhherregudvadjagmårdåligt!!!!!

Jag blir sällan riktigt sjuk. 
Lite snorig sådär på hösten bara. 
Och magen Som strular ibland (vilket va jättelänge Sen när jag tänker efter) 

Men den här jävla förkylningen!! Som kom över en natt. 
Det är det värsta på länge!! 
Jag snyter mig heeeela tiden. Jag kan inte röra mig för då hostar jag och när jag hostar får jag extremt ont i bröstkorgen. 
Har feberkänningar till å från. Men ingen hög feber. Bara lite som gör att jag känner mig så pass dålig att jag vill ge upp. 

Nåväl. 
Ledig dag imorrn. 
Och med all sannolikhet sjukdag på tisdag. 
Det hade varit fint att ha nån här hem som tog hand om mig. 
Klappade mig mig, fixade mat åt mig. Å så. Ni vet. 

Nu ska jag försöka sova lite. 

Pok 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0