Dagboken

Vilken fantastisk film! 
Jag har sett den så många ggr men såg den igår igen. 
Jag gråter inte längre när jag ser den, men jag tycker att den är så fin. 
En riktig kärleksfilm. 
Den får mig att längta efter riktig,passionerad kärlek. Ni vet när man är lycklig 24 timmar om dygnet och det känns som om man inte kan leva utan sin partner. Sån kärlek längtar jag efter.
När man inte kan hålla händerna ifrån varandra och är sådär löjligt kära. 
Det är härligt!  

Nåväl. 

Idag tar jag igen den missade tvättstugetiden. Skulle tvättat i måndags, men somnade ifrån det. Så då fick set bli idag. 
Och eftersom solen lyser och faktiskt värmer riktigt skönt sitter jag på balkongen å dricker morgonkaffet. Utan jacka! Det ni! 
Idag promenerar jag ner till jobbet å hoppas att Rania skjutsar hem mig efter avslutat pass ;) 

Ska passa på att kolla extrajobb medan jag väntar på att få hänga tvätten. 

Kommentarer
Postat av: veronica

Åå sån kärlek är härlig. Jag saknar också den typen av kärlek men börjar förstå att den mest existerar på film. Om jag inte hade varit allergisk mot katter så hade jag nog blivit en gammal carzy cat lady och dött med mina 37 katter haha! Nej men en dag kommer den äkta kärleken både till dig och mig. Det är bara det att det suger att vänta tyvärr :(

Svar: Det toksuger att vänta! Jag är heller inte helt säker vad det är jag väntar på. Kanske den där wow känslan =) När allting bara stämmer.Den som lever får se helt enkelt =)
Jenny

2013-10-02 @ 13:05:07
URL: http://fairydust.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0