Heja mig

Allt gick i ett (säger man så? Eller slänger jag mig med småländska uttryck nu igen?) igår. Det va brukare som inte va hemma, som sen va hemma hemma lite senare. Det gjorde att jag fick lägga om min rutt och köra som en dåre genom hela stan. Fram å tillbaka. 
Detta, plus att det är rätt mycket att hinna med på kvällen resulterade i att jag inte hann med min rast. Det är ok. Ibland. 
När jag väl skulle till min sista brukare och faktiskt hade rätt gott om tid. Då larmar det. Hej övertid! 
Som tur va körde ranias kompis hem mig. Hade aldrig orkat gå. 
Somnade nästan direkt när jag la mig i sängen. 

Mitt 7-16 pass idag byttes ut mot ett 13-22 pass och idag ska jag få lära mig nya saker på jobbet. Det gillar jag :) 

Så jag ska få i mig lite kaffe och om jag har tur kommer min favoritperson och dricker lite kaffe med mig innan jag ska åka till jobbet :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0