Inga mirakel här inte

La mig igår med förhoppningen om att ett mirakel skulle ske under natten. 
Att det onda i halsen skulle försvinna. 
Men icke. 
Det har blivit värre. Och denna huvudvärk! 
Så länge jag inte får feber och den där hemska hostan (då jag hostar så att jag inte kan andas) så är det lugnt. 
Lite snor, halsont och huvudvärk har ingen dött av. Bara blivit lite slöare :) 

Igår va jag nere på thc å provade vinterjacka till jobbet. De va jättefina och jag tror hela tindra gänget kommer va ursnygga i dom ;) 

Nu ska jag dricka lite kaffe och sakta men säkert få igång dagen. Första dosen alvedon är intagen och så snart den börjar verka är jag redo! 
Pok! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0