Onsdag

Sista kvällen innan ledig dag. 
Känns fint. 
Längtar redan till imorgon kväll ;) 

Teija har varit här å druckit kaffe på förmiddagen. Himla trevligt med lite sällskap. 

Igår efter jobbet va jag hos min älskade kusin. Å drack te. Det är tydligen våran nya grej. Att dricka te mitt i natten. Och skvallra. Jag gillar't! 

Sitter nu å väntar på att bästis ska komma å hämta mig. Tänkte flirta med Rania sen så hon skjutsar hem mig efter jobbet :) 

Jag har funderat mycket på min kommande födelsedag. Jag tror att jag struntar i att göra en jättegrej av det. 
Lite vin, tilltugg å människor jag gillar hemma hos mig. Och sen utgång. Så får det nog bli :) enkelt. Det gillar jag. 

Nu måste jag dammsuga innan bästis kommer. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0