Påskhelg

Jobb jobb jobb. 
Hela påskhelgen bjuder på jobb. 
Det gör inte så mycket. Men igår kväll hade jag gjort vad som helst för att få va ledig i helgen. 

Men nu är jag uppe å vaken och redo för en arbetsdag. 

Igår målade vi påskägg. 
ALLA målade påskägg. 
Jag tror nog att det va jag å Alva som tyckte det va roligast. 
Eller ja. Jimmy tyckte nog oxå att det va kul. Han ville bara inte erkänna det. 
De stora kidsen målade oxå ett varsitt ägg. 
Jätteroligt :) 

Det blev tacos till middag och jag fick en liten inblick i hur mitt liv kommer att se ut om jag å Jimmy flyttar ihop. 

Men som sagt. 
Idag är det tillbaka till allvaret. 
Ska bara få i mig morgonkaffet å sen ge mej iväg

Ni andra som är lediga får ha en fantastisk påsk. 
Pok 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0