Tisdag

Vilken fin helg jag har haft. 

Jobbade mitt första 7-22 pass i söndags och det gick så himla bra. 
Visst va jag trött när klockan äntligen blev 22 men det gick. 
Och det gick bra. 
Kan bero på att jag jobbade med Yasemine.  
Vilken jäkla kvinna det där är! :) 
Jag gillar henne :) 
 
Va ledig igår å hade en riktig slappdag. 
Sov till 9, solade lite på balkongen och tog en powernap mitt på dagen. Så himla skönt :) 

Idag är det jobb 7-16 igen å imorgon ska vi kolla på lägenheten. 
Det ska bli jättespännande å se om den är som bilden i mitt huvud :) 
Jag hoppas att jag kommer känna att "här vill jag bo" 
Som jag gjorde med min lägenhet. 
Vi får se :) 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0