Tröööööött

De senaste dagarna har jag varit extremt trött. 
Igår hade jag feberkänningar men tror inte att jag hade feber. 
Idag känner jag mej helt sänkt. 
Somnade innan 19 igår så jag borde ju vara pigg å utvilad. 
Men det enda jag vill är att sova, sova sova! 

Jag misstänker sjukdom å jag har varken tid eller lust att bli sjuk. 
Skulle ha promenerat till jobbet med Teija idag men när hon skrev att Kari skjutsar oss blev jag överlycklig. Jag hade aldrig orkar gå så som jag mår just nu. 
Jag har liksom ont i hela kroppen. 
Och denna trötthet. Ska bli så skönt med sovmorgon på torsdag då jag jobbar kväll. Ni anar inte. 

Så. Nu har jag gjort ett riktigt gnällinlägg. 
Varsågoda! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0