Trött, trött å lite mer trött

Jag va iväg till Stockholm en sväng igår. 
Va hemma 12.30, åt lite och tokdäckade på soffan. Sov tills Jimmy kom hem efter 16

Trodde att jag skulle ha svårt att somna på kvällen. Men icke. Sov innan 22. 
Nåt är fel. Jag har fått järntabletter som jag ska prova. Å hoppas att jag blir piggare.   
Dessutom har jag feberkänningar. 
Mest på kvällen. Å svettas som en galning när jag sover. 
 De som känner mig vet att jag inte gärna gå till läkaren i förta taget. Utan hoppas på att besvären ska gå över. 
Men om jag ska fortsätta va såhär trött har jag nog inget val. 
Ska ge det en vecka till å har det inte blivit bättre får jag gå å kolla vad det kan va. 

Nu ska jag göra mig iordning å åka till Nykvarn en sväng. Sen jobba. 
Pok! 

Kommentarer
Postat av: helen

Gravid?;)

2014-04-11 @ 07:59:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0