Långledig

Solen skiner å jag är långledig. 
Eller ja, jag ska till jobbet några timmar å hjälpa till med några inköp :) 

Tack för era kommentarer om vitaminer/kosttillskott :) 
Jag köpte mitt val kvinna i veckan å hoppas på det bästa. 
Om inte annat kanske de gör mig piggare eftersom de innehåller mycket järn. 

Jag är nämligen (fortfarande) extremt trött. 
Hela tiden. 
Går gärna och lägger mig innan 21, helst ännu tidigare. 

I helgen är jag iallafall ledig. 
Jag å Jimmy tänkte njuta av varandras sällskap å solen i eftermiddag. 
Ett glas vin på en uteservering är inte helt omöjligt. 
OM jag orkar ;) 

Men innan dess ska jag fixa lite i hemmet, åka till Nykvarn och hänga på jobbet lite. 

Ha en jättefin helg godingar! 
Pok 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0