Äntligen måndag

Oj vad jag har längtat efter denna dag. 
Har jobbat 7-20 både lördag å söndag. Det hat varit en lååååån helg. 
Men nu är det måndag. 
Jobb 7-16 och ledig dag imorrn. 
Jag hoppas arbetsdagen går fort! 

Resten av veckan jobbar jag ons och torsdag. Sen långledigt. Ska bli sååååå skönt. 
Jag trodde det skulle bli jobbigt med dagpass eftersom jag är så van att hobba kväll å kunna sova länge på morgonen. Men när klockan ringer 04.30 har jag faktiskt inga problem att gå upp. Än så länge ;) 
Jag har hittat mina rutiner på morgonen å det funkar fint :) 

Nu ska jag dricka mitt kaffe å sen åka å hämta Jimmy. Jag har fått låna hans bil i helgen ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0