Förkylning på g

Vaknar å är alldeles igentäppt. 
Hostar å snorar. 
Ont i magen. 
Trött som ett jävla as. 
Hej onsdag liksom. 

Hade världens trevligaste dag igår. 
Hängde med min fina kusin på stan ett par timmar. 
Hittade en ny tröja å en plånbok (äntligen) 
Tänkte att jag  skulle bli blodgivare. 
Min kusin va å lämnade blod igår å jag tänkte passa på å göra det samma. 
Men man får tydligen inte lämna blod när man är nytatuerad så jag får vänta 6 månader. 
Typiskt när jag äntligen går dit. 
Aja. 
Gör ett nytt försök om ett halvår då. 

Hur som helst va dagen helt underbar igår med sol och varmt. 

Idag jobbar jag 7-16. 
Fick en praktikant i måndags som ska hänga med mig i 4 veckor. 
Har nig aldrig haft nån förut. Inte ens på lugnet. 
Det är kul, och jag ska lära henne allt jag kan :) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0