Jobbhelg

Jag tycker att mina lediga helger går alldeles för fort. 
Nu är det dags för jobbhelg igen. 
14-22 idag. 7-20 lördag å söndag å 7-16 på måndag. Sen ledigt igen. 
Jag längtar som tusan till tisdag :) 
Det positiva med att jobba långpass är att helgen går fort. 
Sen är det ny vecka igen och pojkvänsvecka. Eller nej. Manvänsvecka. 

Häromdagen fick jag en alldeles jättestor längtan efter att åka till Kalmar. Ringde pappa och vi bestämde att när det blir lite varmare så ska jag å Jimmy åka ner. Då ska jag passa på att kramas med min kusin å min bästa Sanna. 
Henne saknar jag så galet mycket ibland. 
Oavsett hur lång tid det går mellan gångerna vi ses är det som om vi aldrig varit ifrån varandra när vi vän ses. Det är kärlek å en alldeles fantastisk vänskap mina vänner :) 



 


Kommentarer
Postat av: Anita

Å, det vore så kul att få träffa er, och dig igen. <3

2014-03-12 @ 08:58:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0