Projekt "va ashet i bikini" har börjat

Idag har jag promenerat. Oj vad jag har promenerat. Tog en sväng till Ica maxi fram å tillbaka. Å en liten omväg på vägen hem. 
Det blev sammanlagt en promenad på 1 timme å 8 minuter. 
Duktiga jag. 

Det har blivit för mycket chips, godis, läsk å sliskig hämtmat på sista tiden. 
Nu är det slut på det. 
Eftersom jag avskyr att hänga på gym eller all slags träning egentligen så passar promenader mig alldeles utmärkt. 




Har städat lite men tar en paus å har kopplat in datorn till tv:n. 
Vilar ögonen på Linus Svenning. 
Snygg kille alltså :) 



Kommentarer
Postat av: Helen

Men lilla lilla smulan du är redan as het i bikini; );)

2014-03-28 @ 08:23:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0