BVC

Idag ska jag och sötkorven gå till BVC. 
Vägning och mätning. 
Jag ska även be om hjälp att mäta huvudomfånget eftersom det är lite knöligt att göra det själv. 
Min dotter är av den sorten att samarbete inte riktigt existerar i hennes värld. 

Ska bli väldigt intressant å se om hon gått upp i vikt. 
Jag tycker att hon äter så lite. 
Även om alla säger att hon äter tills hon är mätt. 
Men Julia är 7 veckor idag och får knappt i sej 60 ml vid varje måltid (hon äter MINST 8 ggr/dag, ibland fler gånger) 
Vid den åldern "ska" de äta betydligt mer. 
Detta är otroligt stressande för mig och ytterligare en sak att lägga till i oroliga listan. 
Måste även komma ihåg att fråga om remiss till nån sårmottagning. 
Såret från ecmon läker inte alls som jag vill. 

Iallafall. 
Ungen är matad, påklädd och startklar. 
Bara morsan kvar :) 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0