Ge mej alla era tips!!

Imorrn är det 6 veckor sen Julia kom till världen. 

Jag gick upp (från inskrivnkngsvikten) 21 kg. 
Nu 6 veckor senare står vågen på 7.5 kg plus. Inte så mycket kanske tycker ni. 
Men då ska jag berätta att innan jag skrev in mig hos bm i v 10 vägde jag ytterligare 7 kg mindre. 
Så om jag ska gå ner till ursprungs vikten har jag 14,5 kg att gå ner!! 
(Herregud vad mycket det lät) 

Jag försöker allt. 
Promenerar. Slutat äta godis och chips (en dag i veckan FÅR man unna sej) 
Dricker ingen läsk. 
(Däremot måltidsdryck, vilket såklart inte är jättenyttigt) 

Kolhydrater äter jag i minimala mängder. 
Utesluter uppenbara kolhydrater. 

Men vägen vägrar röra sej neråt. 
Jag blir galen!! 

Ingenting passar längre och jag känner mej bara fet. 

Så kom igen. 
Ge mej alla tips ni har för att jag ska kunna börja gå ner i vikt. 

:) 

Kommentarer
Postat av: Anonym

6 veckor gumman.....du har all tid i världen att gå ner....tänk det tog 9 mån att gå upp och ca 9 mån för kroppen att återställa sig....tycker du redan gått ner en hel del....låt kroppen ta hand om det så är du snart nere i mål vikten....kram Helen

2015-05-07 @ 13:54:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0