Glada nyheter

Igår ringde neurokirurgen från sjukhuset. 
Julias bilder från ultraljudet såg bra ut. Inga förändringar. 
Blödningen finns fortfarande kvar. Men det verkar som om kroppen har börjat ta hand om den själv. 

Vi kommer få en tid för nytt ultraljud om ca 3 veckor. 
Vi är fortfarande inskrivna på sjukhuset men får vara hemma på permission. 

Jag är så otroligt lättad. 
Men samtidigt vågar jag inte bli riktigt glad. 
Vi har fått goda nyheter förut och ändå behövt åka till sjukhuset för att tömma vätska. 
Därför känns det bra att vi fortfarande är inskrivna. Skulle hon må dåligt är  det bara att åka in. Slippa sitta på akuten. 

Idag ska vi åka till Annika och sola på hennes altan. Ta en promenad i solen. 
Det blir mysbyxor och håret uppsatt i en knut. 
Jag och Julia ska ha en chillardag. 

Ungen ligger och sover (igen) så jag ska passa på att greja lite här hemma. Beställa lite nya flaskor från Apoteket. 
Dricka kaffe i lugn och ro. 

Hur mysigt jag än tycker att det är att vara hemma med min dotter börjar jag bli rastlös. 
Funderar på att kanske börja jobba lite smått. 
Iallafall på helgerna. 
Inte varje helg. 
Men nåt pass här och där iallafall :) 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0