Grönsakskakor

Idag ger jag mej på att göra grönsakskakor. Spänningen här hemma är olidlig. 
Jag valde att ersätta potatisen med blomkål för att göra de så kolhydratfattiga som möjligt. 

Idag har vi varit och skrivit på faderskapet. Och gemensam vårdnad. 
Jag hade räknat med en hel massa privata frågor då jag hört att det är så. 
Men det tog Max 10 min. 
Så nu har Julia en pappa. 
Och jag är inte längre ensam vårdnadshavare. 
Dessutom kommer Julia heta Dahlberg i efternamn så fort Skatteverket fått papprena. 

Tanken är ju att jag och Jimmy ska gifta oss såsmåningom. Därför tyckte jag att Julia skulle få heta Dahlberg från början. 

Sen när detta giftemål blir av, ja det beror helt på när Jimmy friar ;) 

Nu ska jag återgå till mina kakor. 
Bild kommer senare :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0