Hörseltest

Idag ska ungen göra hörseltest. Igen. 
Förra gången va hon inte så samarbetsvillig så vi fick en ny tid :) 

Så nu får hon mat. Så förhoppningsvis sover hon sen när vi kommer fram. Det skulle underlätta en del :) 

Julias mormor följer med idag för å hålla mamman sällskap. Så himla tråkigt att åka på alla läkarbesök själ. 

I em ska vi till BVC igen. Vägning som gäller. Jag hoppas verkligen att hon gått upp några gram. 

Hon spyr fortfarande men inte lika ofta. 
Och när det väl kommer så kommer det bara överskott. 
Hon tar inte flaskan mer än 30-40 ml än men jag har goda förhoppningar att det vänder snart. 
Jag måste tänka positivt. 

Bilderna från ultraljudet såg bra ut iallafall och vi kommer få en ny kallelse om ca 4 veckor. 

Nu ska jag slänga på mig lite kläder och sen åka å hämta min lilla mamma. 

Det ser ut att bli jättefint väder idag iallafall. 
Det betyder promenad för mig å min lilla unge :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0