Jag är så trött

Min hjärna håller på riktigt på att lägga av. Det är så mycket jag ska hålla reda på. Läkartider, huvudomfång, sjukgymnast, dietist, barnläkare, neurokirurger, ultraljud på hjärnan, ultraljud på hjärtat, vikt, mat var tredje timme, berikning i maten, medicin,  BVC tider, Sabh , hålla koll på sonden. bland annat.

Det är många människor som säger så mycket saker till mig. 
Jag måste försöka hålla reda på vem som sagt vad. 

Däremellan ska jag försöka knyta an till min dotter. Ge henne det hon behöver i sin utveckling. 

Jag ska oxå hinna med vardagliga saker. 
Tvätta, städa, handla,  träffa mina vänner, vårda min och jimmys relation. 

Eftersom Julia nu MÅSTE gå upp i vikt är det som sagt mat var tredje timme. 
För att hon inte ska kräkas måste matningen via sonden ske långsamt. Det tar ungefär 45-60 min att ge henne mat. 
Såhär är det dygnet runt. 

Jag hinner alltså knappt sova nånting.  
Vilket gör att jag naturligtvis blir ännu tröttare. 

När jag är såhär trött känner jag mej mer eller mindre dum i huvudet, eftersom jag aldrig får en chans att vila. 
Min hjärna går på högvarv hela tiden. 


Jag vet inte hur länge jag orkar det här. 

Idag är jag så trött att jag bara vill ge upp!!! 





Kommentarer
Postat av: Joan

När jag gnäller på att jag är trött så tänker jag på dig, jag kan aldrig tänka mig hur trött du måste vara 😔. Jag önskade att jag kunde skänka dig lugn och ro om så bara för en liten stund. En stor styrkekram till dig fina Jenny ❤️

Svar: Tack Joan. Just idag tar sömnbristen ut sin rätt. Jag är så nära på att börja störtböla. Idag är jag trött.
❤️
Jenny

2015-05-20 @ 16:16:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0