Måndag

Så va det måndag. 
Och helvetesveckan har börjat. 

Vi har så mycket att göra hela veckan. 
Å sen försöka passa in alla Julias mattider. 
Men igår bär hon hade ätit kom det gul spya (bara lite) efter en timme ungefär. 
Och eftersom jag är överdrivet orolig efter alla sjukhusbesök ringde jag Sabh. 
Ingen fara sa dom. 
Det kan va galla. 

Men hon har ju nästan precis ätit. 

Då kan det va så att jullan smälter undan maten hon får såpass fort. 
Och jag märker ju att hon är mer hungrig mellan måltiderna. 
Så idag när Sabh kommer ska vi prata om att ev öka maten. 

Hon äter fortfarande inte mycket från flaskan (men mer än innan faktiskt) men ju piggare hon blir desto mer hoppats jag att hon äter själv. 

Det är en massa pyssel och många frågar hur jag orkar. 
Men man gör det. Även om jag vissa dagar är dödligt trött. 
Jag anpassar mina tider efter Julia. När hon ska ha mat.
Visst känner jag mig stressad ibland. 
Men det är ok. 
Det är ju mitt barn det handlar om. Och för henne gör jag allt. 

Idag ska vi till BVC och vägas. 
Sen träffa min älskade kusin och Leon på stan för en lunch (och pyjamas shopping då det går åt en massa när jullis kräks) 
Sen kommer Sabh, sen är det typ kväll och jag ska få min timmes egentid när jag promenerar. 

Igår va jag ute själv och det va så skönt. 
Jag och mina tankar. 
Har hittat en rutt som är ganska lagom. Det tar en timme nästan exakt och man kan utöka den om man vill och orkar. 

Men en timme är ganska lagom. 
Såhär i början. 
Min otränade tynga kropp orkar inte så mycket mer :) 

Nu ska jag ge bebis mat, sen nykvarn fram och tillbaka för att hämta en bärsele och sen BVC. 

Puss å kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0