Min alldeles egna timme

Jag försöker komma ut å gå en timme varje kväll. 
Dels för att få motion, men oxå för att då släppa allt en timme och bara va för mej själv. 
Att få lyssna på min musik och bara få va själv en timme varje kväll är så mycket värt. 

Ibland är jag så trött att jag egentligen inte orkar gå. 
Men jag gör det oftast ändå. 

Idag lyssnade jag på gamla 90 tals låtar och gick min lilla runda. 

Dagens höjdpunkt är att Jimmy erbjöd sej att ta första nattmatningen vilket innebär att jag får sova till klockan 03.30!! 

Tjohooooo! 
Idag älskar jag Jimmy lite extra <3 
Så nu ska jag gå och lägga mig. 


De här två är det bästa som någonsin hänt mig <3 
Jag älskar dom så mycket. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0