Mors dag

Idag överraskade Alva med frukost på sängen. 
Så himla gulligt. 
Hon kom in med frukostbrickan och sa "grattis på mors dag" gullunge!! 


Jimmy tog tvättstugan (för andra gången den här veckan) 
Och jag skulle ha kunnat ta det lugnt hela dagen. 
Men icke! 
Jag städar! 

Som sagt. Jag avskyr damm och stök och jag tyckte det va dags att städa inför kommande vecka. 

Så medan Jimmy är på stan med Alva och Julia passar jag på. 

Har dammat klart och ska ta tag i resten nu. 

Ikväll ska vi göra egen pizza och imorrn är det ny vecka igen. 

Jimmy börjar sin pappaledighet (de 10 dagarna) på fredag så vi får långhelg tillsammans. 
Skulle ha åkt på dagskryssning med min  älskade kusin, men som vanligt strular försäkringskassan med mina pengar. 
Så antingen hittar vi på nåt annat eller så tar vi den där kryssningen en annan dag. 

Nu är min paus slut. 
Dags att städa igen :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0