Tack gode Gud

Efter flera timmars väntande på akuten fick vi tillslut svar på ul bilderna. 
Ingen förändring sen i oktober. 
Ni anar inte vilken lättnad. 
Anledningen till den fyllda fontanellen kan vara att hon är lite förstoppad (!?!?) 
Jag vet. Det låter helt sjukt. Men det va va läkaren sa. 
Så nu kör vi laktulos ett tag igen. 

Idag ska vi göra INGENTING
Gårdagen va så lång och jobbig så idag njuter vi av att vi får vara hemma. 

Vi kanske tar en liten promenad bara om vi blir alltför rastlösa :) 

Julia sover fortfarande så jag ska passa på att betala räkningar och dricka kaffe. 

På tal om räkningar. 
Jag har sökt ett jobb jag hemskt gärna vill ha. 
Så håll tummarna att jag får det :) 


Kommentarer
Postat av: Hana

Hej! Vad är det för jobb? Va skönt att det inte var någon förändring på julia. :)

2016-01-27 @ 08:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0