Jobbnatt

Poff sa det så va långledigheten slut. 
Jobbnatt som gäller och jag är supertaggad. 
Faktiskt. 

Nytt område idag (egentligen på måndag men nästa vecka går min kollega på semester och jag ska då va i ett område jag aldrig varit i. Så jag kör två extra nätter där innan) 

Vi har hunnit med datenight och strandhäng under ledigheten. 
Julia ar för första gången testat på livet på beachen. Tummen upp tyckte hon 👍

Jag höll på att falla ner i ångestens mörker och mådde riktigt dåligt ett tag. Så pass att jag va tvungen att ringa vc för att förnya mitt recept. 
Nu känns det bättre och det blir bättre för varje dag. 
Tack vare att jag har världens bästa man kunde jag "stänga av" en stund och fokusera på att må bättre. 
Jag älskar dej ❤️

Idag har jag gjort min plikt som blodgivare. 
Lämnat blod och fick skäll för att jag inte äter mina järntabletter. 
Eller nja, hon skällde såklart inte på mig, men poängterade hur viktigt det va att få i sej tabletterna. 
Jag lovade dyrt och heligt att jag skulle sköta mig bättre den här gången 😊

Skulle äntligen boka tatueringstid, men fick rådet att komma tillbaka nästa onsdag då jag ska göra en text och den som är bäst på just texter är tydligen en annan som jobbar där (som inte va där idag) och som har drop in tider på onsdagar. 

Jag gör alltså ett nytt försök nästa vecka. 
Håll era tummar att den kanske blir gjord redan nästa vecka alltså 😊

Nu sover min unge och jag ska packa ihop mig för jobbet. 



Kommentarer
Postat av: Kusin

Jag finns här när du behöver-/orkar när du mår dåligt ❤❤

2016-07-10 @ 20:20:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0