Fredag

Fredag och jobb för min del i helgen. 
Driftledaren på mitt jobb bad mig skriva ner vilka dagar jag ev kunde jobba extra. 
Jag älskar att jobba och skulle utan problem kunna jobba varje ledig helg. 
Min man såg dock inte överförtjust ut över detta och jag får helt enkelt avvakta. Så han kan få hitta på saker på helgerna om han vill. 

Jag och Julia har precis varit ute på en morgonpromenad. 
Jag ska snart fixa lite lunch till oss och sen plocka undan lite här hemma så det är fint när man och bonusbarn kommer hem för att ha helg. 

Vågen visade 59.5 kilo imorse vilket är mycket bra. 
Räkna kalorier är min grej och när det blir positiva resultat blir jag motiverad att fortsätta. 

:) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0