11 dagar utan godis!

Jag är inte ens sugen på sötsaker. Inte ens på chips faktiskt.  Hops är ju annars min stora svaghet och jag kan utan problem smälla i mej en påse. 
Men inte ens det är jag sugen på. 

De första dagarna var jobbiga, det ska jag erkänna. Jag var beredd att ge upp många ggr. Men nu känns det helt ok. 
På jobbet är det lite jobbigt fortfarande. Speciellt vid 02-03 tiden när man börja bli lite trött. 
Men jag hat köpt halstabletter att ta om det skulle krisa rejält 😊

Vågen visar -1.3 kg. 
Att gå ner i vikt är inte  mitt mål egentligen. Jag vill bli piggare, mer hälsosam. Men om jag tappar nåt kilo eller två är det bara en bonus 😉

Sista natten inatt för den här veckan. 

Jag tror att jag har lyckats övertala Jimmy att åka till Ikea i helgen och köpa ny säng 😁



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0