Jag vill oxå vara vacker

Bara för en enda dag. Få känna mej riktigt bekväm med mej själv för en gång s kull.  Slippa se alla fel och brister.

igår gjorde jag det igen, men det ger inte samma tillfredsställeöse som förut. Begäret är stort, men effekten har avtagit. Jag känner inte den där frihets känslan längre. Och jag känner mej fortfarande tjock och tung efteråt.

Vad är det för fel på mej? Varför kan jag inte bara få vara som alla andra?
Jag önskar att jahg kunde vakna upp en dag å bara få känna att livet leker. Det va länge sedan en sådan känsla infann sej.

Jag kan inte se min bild i spegeln längre. Alltså har jag hela dagen försökt undvika alla dessa speglar som man egentligen inte tänker på. det har varit svårt, mycket svårt.

Jag är så avundsjuk på Mika. jag vill oxå. När är det min tur?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0