Flytta "hemifrån"

U ringde idag och sa att jag fick lägenheten *jippi* så den 3 december är det flyttlasset som går, inte så långt men till MIN lägenhet.

Samtidigt som jag är lyclig över att hon valde mej som hyresgäst är jag litte skakis. Jag ska bo själv. Det har jag ALDRIG gjort förut. Men jag har bestämt att jag MÅSTE göra det här, för att kunna bli människa igen. För att kunna bearneta allt som händer inom mej och rumtokmring. Jag kommer att samla vuxen poäng minsann =)

Imorgon bär det av till Michalea, ska bli trevligt. Ser fram emot det.
På kvällen ska jag faktiskt umgås med min mamma och våran gamla granne. Vi ska göra oss vackra för att sen göra stan osäker.

Skulle ha jobbat hela kvällen men känner att huvudet är tungt och jag är alldeles slut, så jag fick åka hem efter bara 2 timmar, vilket va ganska skönt. Tog en sväng förbi mamma oxå på en snabbfika =)

Nä nu ska jag gå ut med min hund, sen ska jag göra lite mat. Känner att jag är en aning hungrig.

En stor kram till alla mina vänner. Tack för att just ni finns.

Kommentarer
Postat av: majjssan

kalas kuol att du klom=) det mäste vi göra om=) SNART=) kram

2006-11-27 @ 20:39:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0