Födelsedagsfest och ångest =)

I lördags firade vi (jag) att jag hade fyllt år. En himla lyckad kväll om man bortser från att jag knappt minns hälgten =) Bej å så illa va det inte.

Veckan som kommer är relativt uppbokad. Imorgon har jag lovat Erica att vi ska in till stan och kolla på nya glasögon, torsdag ska jag kolla lägenhet, fredag blir det jobb på scaniarinken och antagligen på söndag oxå.

Lördag ska jag antagligen till Michaela å hälsa på. Linda följer nog med, kan ju bli kalaskul =)

Nä nu ska jag slänga mej på soffan och bara njuta av att jag äntligen är hemma.

Kommentarer
Postat av: ahren

Kalskul är rätta ordet. Var ett bra atg sedan jag var där nu. Kram

2006-11-22 @ 11:34:27
Postat av: majjssan

det ska bli kalas kul att ni kommer ut =) tycker jag=) det var sååååå längesen vi umgicks allihoppa=) hoppas lägenheten är fin=) kram=)

2006-11-22 @ 21:23:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0