Happy birthday to me!

23 år idag.... Jag brukar älska födelsedagar och jul å allt sånt, men i år känns denna dag som vilken som hels.
Men jag måste ju tacka alla mina arbetskamrater för ett trevligt uppvaktande, och ett ordentligt sådant =)
Fina rosa tofflor fick jag och en massa uppmuntrande kramar.

Ska väl åka in till mamma snart å fika. Orkar egentligen inte´men jag pallar inte att vara hemma heller.

lägenheten i Saltskog fick vi inte.... Redan uthyrd. Det känns som om jag aldrig kommer framåt, det händer aldrig nånting bra. Allt bara går emot mej. men jag kanske förtjänar det. varför ksulle det annars hända?????

Kommentarer
Postat av: ahren

Gumman, jag tror att till din nästa födelsedag har du kommit långt! Grattis igen, rosa tofflor...JAG VILL OCKSÅ HA. Kram

2006-11-15 @ 18:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0